logo amtu

JornadesAMTU 002 INFOTPU 000 MobiliCAT 003 Validacions TPU AMTU CONCURS-001 SalaPREMSA AMTU 003

El conseller de Territori i Sostenibilitat va defensar aquest divendres en un acte a Granollers la possibilitat que el túnel de la Conreria, que ha d'enllaçar Mollet i Badalona amb la nova autovia B500, sigui de peatge.

Recoder va advertir que la inversió privada és una alternativa possible arran de la manca de capacitat inversora de la Generalitat. Va dir que el 40% del pressupost del seu departament està hipotecat per al pagament d'obres que es van adjudicar en l'etapa del tripartit amb el mètode de pagament diferit.

El conseller va admetre que el Vallès té un dèficit històric d'infraestructures. va advertir que la crisi fa que ara no sigui el moment d'adjudicar obres, però va coincidir amb l'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, que del que es tracta és de properar projectes. Admet que el seu departament ha hagut d'aturar algunes obres a mig fer com la línia 9 del metro o el perllongament dels Ferrocarrils de la Generalitat a Sabadell i Terrassa. Les prioritats són el Corredor Mediterrani amb les àrees intermodals com la de la Llagosta, el quart cinturó, la línia orbital ferroviària i el desdoblament de la línia del Nord.

Informació extreta del diari El 9 Nou de divendres 10 de febrer de 2012.