logo amtu

JornadesAMTU 002 Bus Granollers 150B MobiliCAT 003 Validaci targeta 150C Icona Cdibuix ok4 Mdul Premsa 150C

Els usuaris disposaran ara d'una franja més àmplia per fer les sol·licituds, ja que l'AMTU atendrà les trucades de 8 a 20h de dilluns a divendres, i de 9 a 14h els dissabtes.

24 de novembre de 2020

El Consell Comarcal del Berguedà i l’Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU) han signat un conveni per millorar el servei de transport a demanda. A partir de l’1 de desembre, l'AMTU assumeix l'atenció telefònica del servei, cosa que permetrà als usuaris disposar d'una franja més àmplia per fer les sol·licituds.   Call center AMTU w

L'OAC  de l'AMTU atencrà les trucades de 8h a 20h de dilluns a divendres, i de 9 a 14h els dissabtes. Fins ara, l’atenció es feia de dilluns a divendres feiners, com a màxim, fins a les 17h. Es tracta, per tant, d’una millora de l’actual servei, ja que amb el recursos del Consell Comarcal del Berguedà i l’Agència de Desenvolupament del Berguedà no es podien cobrir totes les franges horàries que es requerien.

El telèfon d’atenció serà el 900 69 65 66, un número gratuït on podrà trucar tothom qui necessiti reservar el transport. També continuarà vigent la possibilitat de gestionar les reserves i sol·licituds mitjançant l’App TADCAT de l'AMTU, amb la que es pot, fins i tot, comunicar-se directament amb el taxista assignat al viatge. El WhatsApp deixarà d’estar operatiu al finalitzar l’any.

Hi haurà un període de traspàs i adaptació fins a 1 de gener del 2021 on funcionaran els 2 telèfons mitjançant un desviament de trucada. Més endavant, el telèfon actual del Transport a la demanda s’anul·larà.

El transport a la demanda està destinat als usuaris dels municipis amb menys habitants que no disposen d’un servei regular de transport públic amb autocar. L’objectiu és connectar els ususaris, el dia que ho necessiten, amb la parada de transport públic més propera o amb la seva destinació final a partir d’un vehicle taxi.