logo amtu

JornadesAMTU 002 Bus Granollers 150B MobiliCAT 003 Validaci targeta 150C Icona Cdibuix ok4 Mdul Premsa 150C

2014 - CINESI (Conveni amb la Diputació de Barcelona)

Mapa conceptual

L’objectiu principal del present estudi és analitzar les diferents mesures de push (limitació de l’ús del vehicle privat) i pull (promoció del transport públic i modes no motoritzats).

Per fer-ho s'ha realitzat un estudi previ per tal de fer un inventari de mesures tant de tipus push com pull. A partir d’aquest inventari s'analitza la seva efectivitat i viabilitat d’implantació.  

L’estudi s’ha elaborat a partir d’analitzar els casos de 11 actuacions (Tarragona, Terrassa, Granollers, Universitat Autònoma de Barcelona, Santa Coloma de Gramenet, Argentona, Vitòria, Pontevedra, Torrelodones (Madrid), Nantes (França), Gent (Bèlgica)) on s’ha incidit de manera considerable en l’hegemonia del vehicle privat, i que han tingut èxit en la seva implementació.

Per tal d’enriquir l’estudi, també s’han realitzat 4 entrevistes a tècnics de mobilitat amb una àmplia experiència i s’han analitzat diferents materials disponibles a la xarxa.