Esquema de la infraestructura |
Comarques i municipis afectats |
||
![]() |
|||
Anoia: | Sí | ||
Bages: |
Castellbell i el Vilar; Monistrol de Montserrat; Sant Vicenç de Castellet; Manresa |
||
Baix Llobregat: | Sí | ||
Garraf: | Sí | ||
Maresme: | Sí | ||
Vallès Occidental: |
Montcada i Reixac; Cerdanyola del Vallès; Barberà del Vallès; Sabadell; Terrassa; Viladecavalls; Vacarisses |
||
Nom de la parada |
Tipus de parada |
P.K.* |
|
||
Montcada-Bifurcació |
Estació |
0+000 |
Montcada i Reixac-Manresa |
Estació |
1+700 |
Montcada i Reixac-Santa Maria |
Baixador |
3+400 |
Cerdanyola del Vallès |
Estació |
5+500 |
Barberà del Vallès |
Estació |
8+900 |
Sabadell Sud |
Estació |
10+900 |
* El P.K. inicial igual a 0+000 s’ha considerat a l’estació de Montcada-Bifurcació |
Infraestructura |
Inversió |
3a via de la línia R4 entre Sabadell Sud i Cerdanyola del Vallès |
41,6 M€ sense IVA |
Túnel de Montcada |
185,0 M€ sense IVA |
Font: Avanç del pdI 2009-2018 |