Esquema de la infraestructura |
Comarques i municipis afectats |
||
![]() |
|||
Maresme: |
Montgat; El Masnou; Premià de Mar; Vilassar de Mar; Cabrera de Mar; Mataró; Tiana; Alella; Teià; Premià de Dalt; Vilassar de Dalt; Cabrils |
||
|
Nom de la parada |
Tipus de parada |
P.K.* |
Sant Adrià del Besòs |
Estació |
6+000 |
Badalona |
Estació |
8+800 |
Montgat |
Estació |
11+500 |
Montgat Nord |
Estació |
12+900 |
El Masnou |
Estació |
14+900 |
Ocata |
Baixador |
15+800 |
Premià de Mar |
Estació |
19+000 |
Vilassar de Mar |
Estació |
22+300 |
Cabrera de Mar-Vilassar |
Baixador |
23+500 |
Mataró |
Estació |
28+100 |
* El P.K. inicial igual a 0+000 s’ha considerat a la futura estació de La Sagrera de Barcelona |
Infraestructura |
Inversió |
Línia Montgat - Mataró |
276,8 M€ sense IVA |
Variant de Badalona |
286,2 M€ sense IVA |
Variant Mataró - Montgat - Badalona |
563 M€ sense IVA |
Font: Avanç del pdI 2009-2018 |